Tjooo

Tjaa.. nu är de tredje gången jag ska skriva samma sak . för min dator är trög i skallen. ja men idag börja dagen med att jag vakna vid halv 8 och väckte jonas så drog vi till bussen ;p när jag kom till skolan fick jag reda på att vi började 9 så vart inte så jätteglad . men jag satt och julpyssla med jessica och ibland kom julia och gjorde något ;p sen vid halv 11 for jag och käka lunch de var julbord , slutade direkt efter de .
Drog till stan med jennifer och typ gjorde inget . träffa josse sen senare och vi drog till gstad:d

imorogn är vi lediga men ska passa en tid 12:45 så får inte sova så jättelänge ,men har man bokat tid så har man .
Sen efter de äre juldans på skolan kl 6 kom och kolla :D jag och jessica ska dansa .. sen får man betygen men skriver mer imorgon..

   Jonas<3                                                   

              
Pusspuss 
                                                                                                                                                                
                                                                                           

Kommentarer
Postat av: tesssy

söt johanna :)

2008-12-21 @ 17:59:17
URL: http://tesssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0