jååå

har inte skrivit på länge för att min dator är sepe i skallen .. men david försöker fixa de men de verkar som att hela datorn måste till kyrkogården snart, ne men den är konstig förstår mig inte på de som killar gör.

Men idag vakan jag av att blom skaka i mig typ kl 12 . så låg vi i sängen ett tag . sen ringde vi david och han skulle just kliva upp så skulle han komma till frasses på skurholmen . De var bara jag som skulle käka men då vart de att alla käka , men gott vare kan jag ju säga ;p
sen for vi till mig och försökte fixa datorn , men de gick ju inte :/
hahaha tog morsans bil också, skulle bara köpa godis . men var typ borta i en timma ;D jävla morsans bil går ju hårdare än bloms hahahhahah ;D.
sen for vi typ hem till mig och efter ett tag drog dom hem ;D

imorgon sak jag  typ vara med amanda :D:D:D och typ senare på kvällen vara med blom och david , ja och om amanda är med oss de vet jag ju inte än:D
men måste typ sova nu om jag ska orka upp imorgon.

gåååånattt;)

Mattias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0