Snart JUL:D

Hejsan era små ministrar . kom precis till skolan , lite sen då men men eller ja började ju kvart över 8 .
Igår var jag förbi mina kusiner ska förbi där på lördag också för då fyller lillkusinen 1 år :D tiden går ju fort.. Lisa ringde mig vid 8 men kommer inte ihåg vad hon sa var ju i sömnen hehe. Ja sen for vi förbi krille en sväng och mobbade lisa och nova lite ;P Lisa klantig som hon är så slår hon en vurpa när vi är påväg till konsum hahaha.
De var länge sen man såg Nova hon smet ju hundrackarn och kom hem först dagen efter :p
Idag ska jag nog bara vara hemma och ta de lungt :)

Nu vet jag fan inte vad jag ska skriva mer , men vi hörs :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

rävunge det var ju halt ;)

2009-12-16 @ 16:17:18
URL: http://lliisssay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0