kåbdalis

var i kåbdalis under valborg . de var helt okej där borta :P
svin varmt fredag lördag , vissa åkte fan i bekini där borta:S:P på fredagen vare typ nå vattengrejs , man skulle åka i en stor jävla pöl om man ville , tror de var i fredags ;P på kvällen gick jag och lisa till adam och bellas stuga å typ satt där ett tag . senare drog lisa hem och jag å bella gick ut . så tog vi pojkarnas bobar och drog upp til liften :P gick bra att åka barnliften . men fan inte den stora ;P men roligt vare iaf :D på lördagen åkte vi till backen vid 1 tror jag ;P de var inte så bra snö i backen tyckte då jag ;P men vid 2 tiden så var de nå hopptävling i backen . kan inte fatta att man vågar göra sånt :S men sen senare efter hopptävlingen åkte vi upp i backen ;P sne såg jag roger och peter åka i vattenpölen . tänkte jag ba de kan inte vara så svårt så jag ska också testa ;P fick åka upp igen i liften och sen for vi på led ner först adam sen roger sen peter sen simon och sist jag ;P men jag gjorde något misstag? så jag trilla i den där jävla pölen . de var inte varmt vatten kan jag säga ;P mona peter annhelen oskar lisa peter roger simon och adam som tittade när jag trilla stod ju å asgarva ;P ojoj  på kvällen var jag å lisa barnvakt till isabell. simon och oskr är ju så stora så dom bara sov;P jag å lisa tog de ungt dela på en öl och rökte på altanen ;P vid kl 1 somna vi och några minuter senare börjar hon skrika . vi fick fan inte tyst på henne . så ringde efter nnhelen så hon kom hem ;P sen gick vi å la oss igen . på morgon vakna jag av att pojkarna börja vid 8 lisa och johanna vakna. så jag uptta till lisa och sa vi går i pojkarnas säng å sover, fyfan vad skönt de var att sova kan jag säga :D
söndagen åkte vi hem å jag sov hela dagen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0