SVARA PÅ DETTA!

Svara på frågorna om din PAPPA,
annars kommer han ha otur i resten av sitt liv....
Vad heter han? Tor-björn
Hur gammal är han? 41
Vart bor han? Haparanda
Vilken hårfärg? brun/svart
Vilken ögonfärg? Blå
Är han stark? Starkare än mig iaf :D
Vad jobbar han som? vet inte men i ett kontor iaf :D
Vad gillar han mest att göra? Skruva i bilar
Vilket är hans favorit djur? Hund tror jag
Brukar han sjunga? nej..
Vad är hans favorit mat? - Massa olika
Vad är det bästa du någonsin har fått av honom? Han som min pappa :D
Gillar han godis? Jodå
Älskar du honom? - Självklart <3
Vart är han nu? - Hemma tror jag;p
När träffade du honom senast? sist jag var hos han ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0