Lördags mys :)

Har inte skrivit på länge men har fan inte orken till de , liggar bara och glor på tv och sover på dagarna .
Drack igår och nog var de roligt , skulle mörda folk och allt när jag kom hem , satt och lipa vid fläkten och rökte , och bella kom och tog bort askoppen från mig sen kommer jag inte ihåg nå mer , förutom att jag gick och la mig , sen sprang jag till toan ;P
Idag vart jag väckt vid 9 av att Jesper ringde men dissade och försökte sova men huvudet höll ju på att sprängas , men somna efter ett tag , sen kommer morsan hem vid halv 12 och jag får panik för jag och bella snodde hennes säng , för vågar typ inte sova i mitt rum :S:D
Sen gick vi till tunagrillen och käkade pasta och kyckling . Oskar har lärt mig att käka de där och de är super duper gott , köpte cigg och gick förbi ingela och lämna cigg till mamma , Var tvungen att gå ut med lilla engla eller hon gick typ ut med mig :d flög som en vante efter henne ;p sen har vi bara legat på soffan .. eller for till stan och käka på max :D sen for vi hem till mig ,

Fick gå från stora vägen hem till mig och jag var ju nojig att de skulle komma någon . och sen lyser de en ficlampa i skogen och jag håller på att skita ner mig , men de var bara en cyklist sa bella men när jag kollar bak igen så ligger han typ död på en sen han hade tydligen trillat , så jag blir ju rädd som fan och bella ba vi måste gå dig , Aldrig i livet att jag skulle gå dit, sen ställer han sig upp och cyklar vidare . Rädd som jag är så kommer han ju bakom oss och jag skriker uta helvete vart ju rädd :S :D hahah

Jaja men nu ska jag vara social med bella Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0