Prinsesstårta :d

Hellojsan , varit hemma idag och halva dagen igår från skolan.. Daniel var ju snäll och skjutsa hem mig fårn skolan igår för kändes som att jag skulle svimma när jag gick , men får ju skylla mig själv ;)) hehe , har svin ont i revbenen och i ryggen när jag andas :S Ska inte till pappa idag , jag som hade sett fram emot de :) de går magsjuka därborta så vågar inte ta risken :) ska snart in till stan med bella och köpa godis och cigg sen ska jag hem igen , mamma kommer hem idag också :) äntligen behöver jag inte sova själv , de är ju några st som vet hur rädd jag är här hemma ;p

Ikv blir de nog bara att vara hemma eller så är jag med bella och lisa , dom ska typ dricka men ska vara nykter har så jävla ont,
Ajja nu ska jag gå och röka med Frun "bella" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0