räka

hellojsan, kom precis hem ..
Idag vart de då solan på morgon , slutade vid halv 2 gick in mot stan med emilia, sen drog hon så kom Camilla "Milla" in till stan gick vi runt där och prata om allt mellan himmel och jord , fick prata ut mig iaf ;D hon förstod vad jag prata om ;P  sen for vi någonstans och lämna nå grejs sen in till stan igen ;p, sen skulle jag ta en rök med krille för skulle vara med han och lisa idag men lisa kom ju inte , ja men så ringde jag han och hörde helt fel , jag ba vart äru då? han ba: på grus ska käka.. jag ba: käka på grus?:O han ba ne din råtta på björks ;P hahah ojoj .. ja men sen gick jag hem käkade tog bussen till gstad, ener hade ju kommit hem så träffa han , och jokka kom hem igår har inte träffat dom två på länge ;P så de var najs :D:D i helgen blire å dricka som vanligt dåå hehe jaja men nu orkar jag inte skriva så mkt mer än

PUSSTJAA;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0