min mamma är en åsna ;D

hellå ;D
kom precis hem varit med bellis gick förbi polisen idag igen ;) hehe
ja träffa lisa idag också en snabbis . har fan inte träffat henne på länge den bajsen ;)
känns som att min kind är uppsvullen :S för bella putta in mig i en stol . fan vad ont de gör ;P har fortfarande ont :P haha den muppen ;D men kan inte vara sur på henne hon är så gullig ...

fan vad less jag blir varför lägger du dig i och tror att du vet allt som hänt , rättare sagt vet du fan INGENTING , så kom inte och säg något om att du själv varit med om de . att jag kan prata med dig om allt . känner förfan inte ens dig .. Okej de kanske är jobbit, men försöker att inte visa de . så snälla du lägg dig inte i . Tack ...

jaja nu ska jag ta och göra något roligare än att sita å skriva här :D

puss på er <3

saknar tiderna med dig adam . vi pratade om allt :) haha kan inte glömma när vi var i kåbdalis när du vart så jävla sur på mig när vi trilla av bobben haha ;D vet fan inte hur länge vi kännt varandra nu men not fan tror jag de är sen vi små bäbisar :D men du betyder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0