så kan de gå..

kom precis hem ;D kvällen började vell bra , var inte så pepp på att dricka men vart vell bättre sen iaf. roligt att träffa klywen och alla dom andra :D var iaf först hos jennifer, sen drog vi till ener och drack lite och vart ju ganska full ;P sen iaf vart de gorm med skjuts . så ringde borlin så han börja ju köra för att hämta oss . sen ringer en annan person , och sa att vi skulle avboka skjutsen för dom var redan i gstad . så gjorde de , sen drog vi till persön . och jag bröt ihop . brukar inte göra de inför folk . eller jo lisa då men ingen annan, känndes konstigt men , vissa brydde ju sig iaf :) och ett stor TACK till dom ;D sen körde vi hem david och sen skjutsa dom hem mig :D så nu sitter jag här , ska ta en rök innan jag går i sängen och däckar ;P
kommer nog inte sova så bra inatt heller . kommer nog vakna av mina jävla drömmar :S less på dom nu men kan ju inte bestämma vad jag ska drömma precis ;p
men nu ska jag röka sen sova . ska försöka att inte tänka på massa grejer . för vill inte somna som jag gjorde igår :S

saknar ju dedär ni vet när man sover med någon ;P

PUSSS <3

ett stort tack till Bella , David och Daniel ....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0