awesoooome ;)

har inte skrivit på länge tror jag , men just nu sitter jag i skolan på 5ans våning , jobbigt vi måste hålla på att sprina upp och ner för varenda lektion för vi har en som typ inte kan vara uppe på 7ans våning ...
Ja imorgon äre iaf fredag , beccu ska köpa en vin till mig , egentligen ska jag ha pengar av henne men tar vin ist :p Ja så imorgon har jag planer med trevligt folk :D
i förrgår var vi mestadels i kristoffers garage för daniels bil gick sönder när vi varit på en restaurang och käkat , så dom fixa det medans jag och bella satt och rita eller vad vi gjorde :p
Igår for vi å hangla och de och tog det bara lungt :) eller jag tror aldig jag skrattat så mkt som jag gjorde igår för jag är ju trög som jag är och gör bort mig :D
nu ska jag försöka jobba lite sen ska jag hem på ett tag för är för seg hostar som fan osv :S

Puss/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du supa med? :)

2010-04-22 @ 13:51:13
URL: http://tesssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0