FREDAG ;)

Fan vad veckan har gått fort , har ju hunnit med att vara sjuk och allt jävla skit ;)
Ja var ju sjuk i mångads så låg hemma till på onsdagen , vart det att köpa alkohol sen drog vi till tessy och fixa oss och sen senare hamna vi på hertsön hos Nadja som jag inte träffat sen jag gick i 6års så det var ju skoj :D Ja sen senare gick vi till lexi , men vi gick och lämna elin till bussen och det hände inte så roliga grejer påvägen till busshållplatesen , fick en chock så fattade fan inte vad som hände :/ Obehagligt.
Ja sen drog vi till jennie vid 23,14 och var där ett bra tag. sen somna jag och tessy hemma hos alex .
Igår for vi då till Mon Ami tror jag det heter på herts och käka sen drog jag till min kusin som fyllde 20 , träffa släkten osv :)

ikv blir det att dricka då men vet ju inte vad jag ska ha på mig :S

pappa<3 måste komma och träffa dig någon helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0