1/12

oohh 23 dagar kvar till julafton , å 24 dagar kvar tills jag ska gå ut på krogen (A)
Iaf så var jag i skolan idag sen gick jag in till stan med lilla olle som var i luleå ett tag iaf :) Gick runt med han å snacka sen hände det ju massa i stan så gick å kolla på de med han . Efter ett tag kom någon å hämta han så jag gick till perssbyrån å surra med jennifer ..
Sen kom lisa till stan så for Jag jessica lisa och david å drack kaffe , eller jag köpte cola å choklad haha ;)
Snacka på om gamla minnen å skratta så sjukt mycke så börja ju gråta . Sen var klockan vid 4 så mötte jag upp jennifer på hennes jobb sen gick vi runt på stan snacka osv :)
Kom hem för ett tag sen , hållt på med min jespers julklapp. Har en bror också som heter jesper. därför de lät så konstigt i förra inlägget , men iaf hoppas ni fattar :)
Ja vad har jag annars gjort idag , hmmm ingenting !
är sjukt trött så funderar på att lägga mig på soffan å kolla klart JEARSEY SHORE på mtv sen sova :)
höres puss/Johanna

nyår för 2 år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0