14/12

har precis diskat , intressant att veta?
Ja annars har jag varit i skolan , när jag kom till skolan fick jag ett uppdrag att prata med lärarn i några minuter och de var inte lätt kan jag säga , för när jag sagt allt var hon påväg att gå men jag lyckades iaf .. Nåväl när vi gikc in i kalssrummet var de tårta kaffe å saft framme :D Lena som lärarn heter har fyllt 60 så vi la pengar på tårta osv så det vart en go frukost ;)
Sen gick jag på möte med lärarna och rektorn, satt och prata med dom och vi kom fram till att jag fick börja i HP2A .. ska bli riktigt roligt för Amanda går ju i den klassen .
Tänk om inte jag gått om ett år hade jag gått ut nu i sommar , känns lite kast men jaja .
Annars har jag nog inte gjort så mycket än att jag kom hem å har diskat :D

Kom med förslag till mamma att vi ska ha en bastu kväll hos min moster på fredag bara vi tjejer, alltså moster,moster,mamma och lisa :D så jag hoppas det sker.
Och på Lördag åker jag och mamma till happis , hon skulle på någon fest så jag följer med henne och antingen kanske jag dricker med dom annars kollar jag vad min bror eller janne eller någon ska göra :)
Nu kom min kusin så ska vara social med henne nu :)
ha det bra så länge /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0