15/12

jaa då passar jag på att skriva medans jag inte gör något annat :)
Somna igår direkt efter jag pratat med mitt hjärta och de var vid 9 , så har sovit 12 timmar .
Men ändå somna jag när jag kom hem .
Ja iaf for till skolan spela bara kort första lektionen med pojkarna, sen var de lunch osv sen hade vi bara ett prov och sluta ditekt efter de :)
Så jag och davve gick in till stan och sen drog vi till stadsöskolan , vi gick högstadiet där .
och vi träffa våran favvolärare och han vart ju överlycklig som vanligt ;) Tog en kaffe med han och prata på om hur det har varit tidiare .
Sen tog jag bussen hem och somna direkt , men de är ju bara 2 dagar kvar av skolan så det är skönt :D
har inte så mycket att skriva, skriver bara på om ingenting typ så nu slutar jag
pus/johanna
bubben å jag har varit tsm i 3 månader idag , känns inte så men tiden går fan fort :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0