17/12

JUL LOV !!!:D
det är ju fredag och jag sitter hemma och tar det lungt , alla ska tydligen ut idag men jag har ingen ork till det.
Var i skolan idag , hade inte första lektionen men på engelskan kolla vi på en film kommer inte ihåg vad den hette men jag och maria var nog dom enda som var rädda och skrek när de hände något :S
Hatar ju skräck men när jag väl börjat se kan jag inte sluta . Sen skriker man lite då och då hahaha :D

Imorgon åker jag och mamma till haparanda och äter julmat osv , mamma sa att jag skulle vara med på doms julfest ett tag iaf innan jag sticker någon annan stans :) så får se vad man hittar på..
Ne nu ska jag vandra till bowlingen och köpa cigg till lilla jennifer ;)
puss/johanna

jag har en underbar pojkvän bara så ni ver ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0