24/12

ja nu är de ju julafton , ska snart gå och lägga mig ska bara vänta på att min snygging ska ringa :)
For in till stan vid 2 tror jag träffade lisa som kom från stockholm igår , gick runt med henne på stan ett tag sen for jag och träffa olleponken ..
Gjorde inte så mycket jag väntade mest på att klockan skulle bli 5 så jag fick gå och träffa jesper .
Lös upp som jag vet inte vad när jag såg han fan vad roligt de var :D
Sen for jag till tuna till ingela för att äta julmat och vänta på att bingolotto skulle börja , men jag vann ju såklar inte men det var iaf trevligt .
Nu när jag kom hem fick jag öppna en julklapp av mamma och det var en morgonrock helt mysig :) har redan fått julklappen av pappa och det var 700 kr Tack så mycket :)
Nu vill jag bara att det ska bli dag så man kan fara till moster och fira jul med dom ska bli skoj .

fick en julklapp av jesper också , är sjukt sugen på att öppna den men får vänta tills imorgon :( och hans julklappar är redan i gällivare där var han är nu ,skickade dom med en buss tidigare i veckan så han har dom redan :)
Ne nu skriver jag alldeles för mycket , kanske uppdaterar imorgon på kvällen om jag orkar . ha de bara så länge och God Jul! /johanna

jag mamma och lisa när moster gifte sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0