30/12

uppdatera aldrig igår , men gick på stan med bella och andre och köpte en parfym och ett linne till imorgon sisådär :p
Sen på kvällen börja emma skriva att jag skulle med ut men hade inge lust till det . men vid 7 halv 8 så börja man fixa sig sen kom emma och hennes pappa och hämta upp mig så for vi till stan till lovisa , börja dricka äppelvin sen efter ett tag drog vi till malmudden och där var de massa trevligt folk :) Drog till allstar vid 12 tiden drack en öl sen tog jag och jennifer taxi till malmudden igen .
Var där ett tag drack lite dom hade till och med chanpange eller hur de stavas ;) men tyckte inte det var så gott så gav bort mitt ..
Ringde en taxi som kom vid halv 5 och hämta mig , sen for jag hem å sov :)
Vakna i morse vid 8 av världens smärta i bröstet/lungorna/mellangärdet så kunde inte somna om förän vid 13 när det gick över , sen vakan jag för kanske 2 timmar sen .
Hunnit med att käka och prata med jesperponken :) haha

Imorgon är de nyår ;)
ha de bra / jooohanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0