3/12 senare

Börja ju dagen med att jag steg upp som jag kanske skrev , men när jag skulle gå till bussen kom inte skolbussen . så stod å förs i 20 min kanske tills nästa buss kom å det var ju 9an å bussarna är ju inte så stora då , så alla som bor på tuna å mjölkudden hoppa ju på så bussen vart ju full direkt , men klagar inte fick ju sitta ;)
Var i skolan å gjorde typ inget sen for jag in till stan å mötte upp lisa å bella gick runt köpte en tröja . Kan visa er någon annan dag :)
Sen gick bellsan på systemet å köpte åt oss så de var ju nice ..
Nu ska jag hoppa i duschen å tagga upp med underbar musik :)
Ha en trevlig kväll allihopa för de ska jag ha ;)
puss/johanna

skål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0