6/12

kolla precis på pensinärsjävlar ! nog är det ju bra kan man säga :)
Inte gjort så mycket idag , skolan som vanligt då sen for jag hem gjorde mat å sov 2 timmar kanske ..
när jag hoppa av bussen idag när jag skulle hem så var de en bil som stanna vid mig å en gubbe kolla som fan . men jag sket ju i de å fortsatte å gå , men han svängde ner där vart jag svängde ner .. Sen när jag gick mot min port så börja biljäveln backa :S
Jag fick ju panik å börja gå helt fort hem , kolla inte ens bakom mig :S
jaja sen har jag väl inte gjort så jävla mycket ..

Min lilla gulliga rau rau Mille är ju bota nu :/ Kommer kännas helt tomt när man åker till pappa . Det var hunden som typ var gladas när jag kom , det var hunden som alltid var dampigast av alla ..
Men jag hoppas han har det bra där upp men kommer vara tomt utan vovven :(
De lät alltid så roligt när han morra ( RAU RAU RAU ) haha jaja men han har de nog bra där ute å kommer sakna han


Så söt han är :)

ne nu ska jag ta å dricka lite vatten ta en rök sen tv eller film :)
hare bra /johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0