1 dag kvar :D

Kom precis hem från skolan , gick helt okey gjorde inte så mkt i skolan satt mest bara och prata om hur Apu:n var osv ;p Kallt är de ute också , hade vinterjackan men frös ändå :(
pratade med tonni igår om tatueringen så han sa att jag skulle gå in till hans jobb på söndag och prata med han som kan allt om de ;p men får se hur man mår på söndagen ;);)
Bara imorgon kvar sen LOV!!! går från 8,15 - 17,00 fan vad jobbigt men har inge val var inte på bilden förragången så jag missade nog ganska mkt och förra torsdagen var det ju apu ;p nog för att jag inte gick på apu:n på torsdagen pga vissa anledningar ..
Jaja nu ska jag dricka upp min varma oboy sen typ diska om jag inte blir för trött ;p

Puss/J

vart sugen på denhär tatueringen :D


Kommentarer
Postat av: Annie

Fin blogg :) Har redan lov här (;

2010-02-24 @ 15:29:54
URL: http://ugottalovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0