Det är inte lätt när de är svårt ..

Helgen var helt okey :D

Kom precis hem från skolan började med att jag skulel upp vid 7 men de orkade jag inte för somna vid 4 först :( så jag steg upp vid halv 10 och börja klä på mig och de la mig på soffan ett tag sen gick jag till bussen mot skolan , kom dit och gjorde inget dom första 10 minuterna för allt dom gjort fatta jag ju ingenting av ;p
sen var de lunch men orkade inte äta. Svenska efter de då men de sög så vi fick gå tidigare :D

Mamma åker iväg idag kommer först hem på fredag :(
Orkar inte skolan imorgon för är redan sjuk så orkar inte bli sjukare av att stå ute å frysa!!!

Jaja nu ska jag blunda och kolla vad som händer under ögonlocken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0