innan jag somnar ;p

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel?
- hm, typ 21 trorjag?:p
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?
- 4 st
Vad tycker du om kärlek?
- Underbart ;)
När kramade du någon sist?
- idag
Kramade du någon speciell person?
- klart de var ju lilla josse ;d
Har du svårt för att bli kär?
- joo
När kysste du någon sist?
- helgen tror jag
Ångrar du det?
- Nej
När fick du senast en komplimang?
- Igår
Har du hånglat med någon av samma kön?
- Yes

HAR DU NÅGONSIN...
Varit medvetslös?
- Nej.
Hånglat med någon riktigt ful?
- tror jag väl inte..
Hånglat med fler än 50 pers?
- Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
- ja, men det var på bastukvällen i gammelstan, lekte lite lekar :p ahha ful kväll.
Gjort något riktigt dumt?
- de har väl nästan alla?
Gjort något du verkligen ångrar?
- jo verkligen ..
Åkt ambulans?
- nä
Gjort något olagligt?
- Ja
Blivit polisanmäld?
- Nej
Slagit ner någon?
- Nej
Skämts över dig själv?
- hm, nä.
Tar du droger?
- Nej
Vilka kläder sover du i?
- Trosor och bh ;)
Vad hatar du verkligen?
- mens värk!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?
- inte kär trorjag.
Vill du ha barn?
- klart jag vill ! :D

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng?
- hemligt
Såg dig gråta?
- Bella
Fick dig att gråta?
- en askopp :S
Du gick på bio med?
- lisa och tesssy :)
När ska du sova ikväll?
- snart :D
Duschat idag?
- Nej, det får bli imorgon.
Pussat någon idag?
- nej
Vad har du ätit?
- max mat.
Dagens klädsel?
- förutom underkläder & strumpor så leggings och ett rosa linne
Dagens bästa?
- att komma hem
Dagens roligaste?
- inte hänt så speciellt kul idag,.
Har du många vänner?
- har så jag klarar mig, dom bästa iaf!<3
Vem kramade du senast?
- den frågar var ju tidigare men Josse ;p
Hur många har varit otrogna mot dig?
- ingen tror jag
Har du karl?
- nej
Vem pratade du med i telefon senast?
- Mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
- Tobbe : usch :-)

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon?
- Ohja
Ångrat något?
- jo
Ljugit?
- nja , bara åt morsan trorjag :p hah
Svikit någon?
- nä
Haft sex?
- jag är nunna ;)
Gråtit?
- nej
Skrattat?
- Jajomensan!
Slagits?
- Nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?
- njee
Har du pussat någon idag?
- nej
Har du pussat någon de senaste 48 timmarna?
- Nej
Har du ett förhållande?
- nej
När går gränsen vid otrohet?
- vet inte riktigt, alla tkr ju olika, men jag tkr nog kyss/sex.
Har du varit otrogen och om ja, varför?
- Jo de har jag , men de var länge sen och jag visste inte vad jag ville då . Men ångrat de som fan men som man säger man lär sig av sina misstag , då gör man aldrig om de !
Är du romantisk?
- Jag kan om jag bara vill!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0