1/7

Helojjsan la mig precis i sängen , varit i gstad idag med jennifer och gud vad vi har skrattat åt massa grejer HAHA:D Vi var förbi Jokka där han och walle var så vi slog på en film och kolla på den jokka somna ju så satt och drog han i sockan och peta på han men inte fan vakna han :S sen senare vid 7 gick jag och jennifer till ica för att köpa godis och dricka , sen kom andre och patrik så satt vi och snacka med dom ..
Andres cross eller vad man nu ska kalla det gick ju inte igång så vi satt typ och skratta åt det för både patrik och andre sprang runt med den för att få igång den men dom lyckades aldrig :p
Sen drog jag hem och inte gjort så mycket än att kollat på tv .

Imorgon blir det boden tagga nu jennifer!!!!!! :D HAHAHa ne men vi ska kolla med jokka och dom om vi ska umgås med dom och om vi ska det ska vi kolla om vi ska börja dricka hemma hos mig eller jokka hähä.
Ska till stan imorgon när jag väl tar mig upp från sängen för att kolla efter några skor för mina är ju inte så hela nåmer.. sen köpa alkohol osv..
Men nu ska jag göra något annat förfäään ;)
PUSS/J

jag på nyår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0