7/7

kom hem för ett tag sen , steg upp vid 11 idag och började med att städa och gjorde mig iordning:) Drog till stan sen för att gå till banken om mina JÄVLA pengar som inte kommer .. men jaja har ju kvar pengar sen när dom väl kommer så ska ju inte klaga;) Bella kom till stan så vi for och åt på max och kan inte beskriva hur gott det var hähä.. Vi gick också ner till vattner och satt men det vart så hett så vi var tvunden att gå i skugga. vid 16 tiden ringer mamma och säger att hon är inne i stan så jag gick och mötte upp henne så gick vi förbi house of pain eller nu heter det ju dead mans hand och sa hej till tonni sen vidare till busstationen för vi skulle åka till min mormor och morfar :)
Var roligt att träffa dom och alla minnen kom tillbaks när man kom till huset när jag lisa och robert var små hur roligt vi hade det därborta HOVVA :p Vi åt köttfärslimpa och potatis med lingonsylt och man ska inte klada för det får man inte varenda dag :)
Vi åkte till mormor och morfar för morsan har fått en bil av dom det man man kalla lyx eller?;-)
Ne nu ska jag ta en rök och gå till min underbara säng som jag saknat hela dagen!!

dehär är minnen visst lisa?=))

Jag när jag var liten :S
 
Lisa så söt :)

någon som var lite trött i stan eller?:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

jooo minnen som man saknar!!!! ;/ <3

2010-07-09 @ 14:00:17
URL: http://lliisssay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0