8/7

hejsan , sitter hos josefine just nu ska snart fara till arons med jessica jennifer klywen , ska försöka väcka mogge och få med oss mer folk :) tog massa kort när vi var där igår men då är ju min mobil cp så fick inte med några :S men ska ta nya idag det lovar jag.. Josse har gjort mackor så vi får äta där borta så snart ska vi ringa alla som ska med och be dom ta buss satan till stan sen hoppar alla på samma buss till arons HÄHä:D
haha sitter och småskrattar för josse springer runt här och klagar på sin bekini att de ena är för stort och de andra ser hon ut som en kärring i men snart kommer hon nog fram till att gå naken , haha nee skoja har bara lite att göra :))
Vi ser ju om jag uppdaterar något ikv , kanske vem vet beror på hur trött jag är :p

HAha juste får inte glömma bort att berätta att i morse när jag vakna var det en stort vidrigt djur i mitt rum :S jag fick ju panik och ringde mamma och vet inte vad jag sa för jag hade så panik . och i samma veva ringer jesper till mig så berättar jag ju om dedär jävla djuret och han bara skrattar åt mig och be mig döda den , men den var ju så stor så vågade inte göra något ,,men sen gick jag och rökte sen var den borta så vem vet vart den drog då .. Men ett är då säker morsan måste gå igenom mitt rum innan jag går och lägger mig hahah :P

Ne nu ska jag ta och ringa folket å be dom ta bussen .. PUSSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0