9/7 (B)

vaknade vid halv 12 idag inte sovit så många timmar men skit samma ..
ikväll blir det PARTY!!:D får se vart man hamnar ikv ska kanske börja hos mig iaf sen dra till gstad och umgås med trevligt folk men vet som sagt inte än ;)
Ska strax hoppa in i duschen och sen börja leta nå kläder man kan ha på sig ikväll men blir nog inte det finaste man har för blir nog säkert att vi kommer gå ner till någon strand :p
Min kära kusin kommer hem idag :D

Igår var vi på arons var trevligt :) Lilla smarta jag råka göra bort mig också råka säga lite fel saker för högt men det tar vi inte upp här dom som vet om det är jessica josse och jennifer.. Sen drog vi till gstad och käka osv sen hem somna vid halv 8 vakna vid 9 och sluta med att jag var uppe hela natten .. somna nog vid 5?

Ne nu fix PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0