17/6

just nu ligger jag i sängen försöker sova men det går ju inte så börjar få lite små panik när man snart ska kliva upp..
Idag har jag då stigit upp vid 12 tog en dusch osv, å fick ett sms av mamma : Du kanske kan dismal..;-) kram men jag förstod ju inte så ringde hon efter ett tag och skratta å bara skratta jag ba vad är det? ne men jag menade diska inte dismal hoj hoj så roligt det var :p ne men var snäll och gjorde det sen for jag in till stan fyllde på busskortet och sen gstad :D
Sen har jag ringt min gulliga farfar som jag ska fara förbi en sväng imorgon för ska ju till Haparanda . så ska bli roligt att få träffa han hihi :)

Som ni ser har elin gjort klart nu sååå snyggt , ett stort tack till henne <33 men nu ska jag slå på en film kommer ju aldrig somna om jag ska hålla på att skriva här :p
Godnatt :)

får träffa pappa imorgon<3 :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0