20/6

har inte skrivit på ett tag för jag har varit i haparanda och har inte orkat sitta vid datorn då ..
Men for dit i torsdags träffade farfar på samma gång och det var riktigt trevligt efter det träffa jag jyri vi planerade att dricka på fredagen och någon timma senare kom pappa och hämta mig så for vi hem :)

på fredagen vakna jag kring 11-12 kanske tog en dusch och börja fixa mig, pappa kom hem vid halv 5 så gjorde han mat medans jag dammsög och kommentaren jag fick av pappa var "duktig du är kanske blir något av dig någon vacker dag" haha. Vid 5-6 tiden fick jag skjuts in till stan for och mötte upp jyri så gick vi till simon :) hann bara öppna en öl så kom olle och janne till simon sen senare drog vi ut . Fick träffa min bror och se vårat gammla hus som jag bodde i när jag var liten :) sen skulle vi till kalix men före for vi in på sportbaren och sen till kalix . Kommer inte ihåg vad som hände i kalix förutom att polisen fråga mig om jag ville komma ut :S vet inte varför dom stanna oss men skit samma .
Sen när vi åkte hem från kalix tror jag vi åkte över till finland? osv Var iaf hemma vid halv 4 :)

Lördagen låg jag bara hemma och tjocka med chips och cola å kolla på det där jävla bröllopet som var typ i 12 timmar :S

och idag vakna jag vid 12 drog och duscha sen drog jag in till stan och var med jyri simon och simons tjej tills min buss gick :)
Helgen var riktigt trevlig blir nog att åka tbx till happis på torsdag med bellsan !!! :D

min näsring åkte ut när jag sov så det hann läka :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0