23/6

hellå just nu eller nyss har jag städat mitt rum osv, ska snar ta och he på min nå kläder och gå ut..
Har inte bloggat på länge för jag sover typ halva dagarna och kommer hem ganska sent sen kollar jag bara på film men tänkte i dag her jag in något iaf :)
Har inte gjort så mycket i veckan varit i gammelstad och typ spelat brännboll med folk å fotboll men fotbillen gick inte så bra igår .. lite ont i foten men det går nog över :)))

Imorgon åker jag och Izabella till Haparanda ska bli skönt som fan att komma bort från luleå och ha roligt där borta :D Säger inte så mycker nu skriver sen ist vad vi har gjort osv..

Inatt hade jag inte så jävla mycket att göra somna vid halv 6? så har sluttit och skrattat för mig själv till filmer och det jag skratta mest till var


hahahahahaha :p
Ne nu måste jag he på mig kläder fick precis ett sms .. HErrå :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0