midsommar

ja igår var det ju midsommar , vakna där vid 12 gjorde mat sen börja jag fixa mig och öppna en cider tror klockan var vid 2-3 då.. när alla var klara åkte vi ut mot karungi och drack vidare :)
Var riktigt trevligt tills dom där jävla myggen kom . ne men nog var det roligt , sen drog dom andra så var det bara jag och 4-5 kvar? så jag gick bakom huset för att göra något vettefan vad det var så ser jag 4 killar gå nere vid vattnet typ så jag vinkar till dom och ber dom komma och vara sociala . så hör man vem är det? så jag svarar ju tillbaka : johanna kom hit nu .. sen säger någon av dom är det oja? så jag svarar ju jaa och börjar kolla mot dom för att se vilka dom är . så är det ju jesper och olle kan inte beskriva hur glad jag vart av att se dom där :D mitt ute i ingenstans kommer dom och vet inte hur länge sen det var jag träffa jesper :p
Ja iaf sen 20 min efter det åker vi in mot stan där hände det ju massa gjejer orkar inte berätta nå mer :P
förutom att jag Saknar dig Jesper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0