:D

Slutade halv 12 idag ganska så skönt så drog jag jennie in till stan så gick vi runt och kolla ;D sen for vi hem till henne eller först till ica och köpte hårfärg . Så nu har hon färgat mitt hår och klippt det var snasigt ;p
Ska snart hem och städa mitt rum som ser förjävliigt ut ;p fortfarande klibbit på golvet :S så nu ska allt bort ;D
Morsan sa imorse att hon försökte väcka mig igår vid 22 tiden så hade jag satt mig upp och sagt något med att jag måste lämna in nå fågelvingar och att det var någon som tvinga mig att göra det :S sen var jag påväg till willys och köpa godis , trodde jag bodde kvar inne i stan men det gör jag ju inte :(
Jaja nu ska jag torka håret sen åka hem och göra allt mamma säger åt mig att göra ;)
Puss//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0