:)

Har inte orkat skriva på länge då men , Helgen var iaf rolig vad jag kommer ihåg :D haha på fredagen var vi hos bird och der var de väl roligt.. På lördagen var jag med josse vi for förbi gstad för hon skulle hämta sina öl . sen drg vi förbi patrik för han hade party :) killen vart ju 18 . Ja sen drog vi till tuna stötte på Jonas Adam Julle Mark så pratade med dom ett tag sen kom max och mötte mig och josse så for vi alla hem till han och gjorde mat ;p
I söndags skulle jag ju förbi house of pain men glömde ju bort det :( men får göra det någon annan dag ;p
Var iaf hos min moster igår med morsan så börja vi prata om att släkten skulle åka utomlans till hösten hoppas det blir av då och att lisa och robert kommer med , annars blir det ju inge roligt ;p
Jaja nu ska jag börja klä på mig ska och handla med mamma sen sak vi och sola :)
Puss/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart vi ka med elr?;)

2010-03-02 @ 23:20:29
URL: http://lliisssay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0