godjul

sitter hemma just nu har bara kollat på film sen jag kom hem :) slutade 12,40 tror jag . Hade ett prov men det gick ju åt helvete satt mest och skratta åt dalarna och alla dom där killarna som satt och fula sig *asg*
Ska börja skriva på cv:t nu som jag tänkt göra i några veckor nu :P

Imorgon går jag till 4 och ska typ köpa en skinn jacka någongång imorgon om mamma är gullig och ger mig pengar till den :) efter skolan blire nog att dra hem städa lite sen bara tare lungt eller om man inte gå förbi tessy en sväng ;-)

Puss/J


Kommentarer
Postat av: t.s

har köpt en ny mobil idag!:D ska hämta kortet imorgon hos beccu,! calll meeeeeeeeee!:) så hitt vi på nå!

2010-03-29 @ 22:43:09
URL: http://tesssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0