"sovmorgon"

tog en sovmorgon i morse för hade ett prov som jag inte kunde ;-) Kom hit för typ 10 min sen och är redan less slutar kl 5 idag :(
igår efter skolan drog jag till stan sen kom tessy och becku , drog hem till becku sen och käka,drack kaffe och käka bulla;) efter det drog jag och becku till stan sen hertsön efter det till örnäset sen mjölkuudden och efter det drog vi till tessy på tuna :p gick hem där vi kvart över 10 somna vid 12 typ :p

Hoppas det blir en trevlig kväll med tjejorna imorgon , skulle vara skönt att ta en bastu imorogn vid 5 och fixa sig där :D men vi ser ju .

nu ska jag kolla vad lena går igenom måste skriva upp det för fick IG på provet så måste ju fixa det ;)
Puss/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0