vakna precis

vaknade för ett tag sen och hoppa in i duschen ska snart börja att klä på mig ;) ser framemot kvällen nu ska bli så skojsigt ;)
Ja börjar skoja nu kl 9,45 så ska försöka hinna med bussen som går 9,24 så jag är i tid ;p Då kan jag inte sitta här och skriva , men iaf igår efter skolan drog jag och mamma och sola + käka på max , sen drog vi förbi min moste och mina 3 kusiner . Lisa och min andra moster kom också dit så det vart typ släkt träff ;p så börja vi prata om vad vi skulle göra i kåbdalis och på min mosters bröllop som är den 27 juli. längtar fan redan dit :D Jag och lisas planering är ju (y)
Jaja nu ska jag ta på mig kläder ;P
Puss/J

Johanna Mormor Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0