19/5

hellå era korvar :D gör inte så mkt sitter och kollar på efterlyst och planerar grejer med min bror hehe.. Idag var jag då i skolan var jävulskt varmt men man sak ju inte klaga. lunchen var inte speciellt god men den gick ner och mätta iaf :D satt ute å sola också å juste kuratorn bjöd mig på glass vad gulligt av han :) sen for jag till brass en sväng men där var det så varmt så fpr hem slängde i en färg i håret sen drog jag till gstad och käka med josse jennifer och lisa sen var det ju massa folk där men dom behöver jag inte nämna :D sen drog vi till snickars så var tessy och beccu där så stanna där med dom ett tag , dom smådrack så smakade lite av dom .. man blir ju sugen när det är så varmt ute :) hehe  men nu ska jag glo på tv her upp lite bilder
Puss/J








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0