12/11

Dagen börja med att jag for till skolan hade 2 lektioner sen fort var man tvungen att slänga i sig lite mat för att fara mot storheden för att jobba på giganten :) var faktist ganska roligt , stod ute hela tiden så hade min dunjacka å jackan man fick därifrån så var ganska varmt å skönt , ne men jackan man fick därifrån var storlek L , så ni kan ju tänka er hur jag såg ut i den . Kan he in lite bilder snart ..
Sen kom mamma å hämta upp mig for vi hem sen direkt till min moster å tog ett glas vin :)
vid halv 6 börja vi åka mot arcus å fan vad folk de kom just efter oss .. Ja men kan ju iaf säga att det var en upplevelse att se idol live .
Har ju inte kollat nå på tv så visste ju inte vilka dom var eller nå men trevligt ..
På vägen hem fick vi skjuts av jennifer å per å jag kan tala om för er har aldrig sett mamma så rädd faktist ! HAHA . De var jävla jobbigt att ta sig ut från arcus så de inte var sant , vart att dom skrapa i en bil men som tur så vart de inget ;)
Å jag höll mig från att gå på toa sen klockan 6 så man sprang verkligen upp till toan nu när man kom hem haha :)
Ne nu får ni lite bilder , för jag orkar verkligen inte skriva nå mer !
Puss /J



liten jacka eller?;)


Amanda å Elin

Emilia

David å Thomas
IDOL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0