16/11 senare

jaa då skriver man här igen då , kom precis hem från skolan :) Gick faktist otroligt bra idag eller iaf sista lektionen . Jag celina och sofie eller sofie sov men jag å celina jobba på som fan :D
men i slutet vart de bara massa svammel å vi skratta hur länge som helst , kan då säga att man var jävligt trött .
Så vi bestämmde oss för att vi hade gjort vårt för idag å gick mot stan för att jag skulle köpa cigg å ta bussen hem :)
Nu sitter jag ju då här å skriver , min käraste kusin kommer hit snart sen ska jag försöka tvinga tessy hit för den jäveln kom aldrig hon stanna hemma å sov de fanskapet :D haha
Helt sött nu när jag gick från bussen hem så kolla ja in i tessys rum ser jag henne stå där å vinka åt mig hihi (A)
ne inge mer att tala om för er nu faktist än att ha en fortsatt trevlig dag gott folk :)

saknar dig hjärtat <3

8an gick jag nog i :)

Kommentarer
Postat av: erica

svar: tack :D

2010-11-16 @ 16:26:08
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: celina

heheh, vi var faktiskt riktigt duktiga idag! :D fast ja, det spårade på slutet (aa)

2010-11-16 @ 18:01:53
URL: http://ffluffy.blogg.se/
Postat av: johanna

precis celina ;)

2010-11-16 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0