17/11 senare

kommer inte in på facebook , så jag tänkte att jag kan ju visa er vad jag ska önska mig i julklapp :)
både bilder å text ;)


En sony ericsson vivaz   SVART


Eller en iphone 4  SVART


om jag inte skulle få någon av dom mobilerna vill jag ha en digitalkamera
å jag gillar ju grönt :D

Smink




någon av domhär parfymerna eller båda ;)


Skor , hitta inga högklackat då men
Svarta ska de vara isf


Löshår !!!

Smycken

Presentkort


å pengar såklart


å säkert mycket mer men inte vad jag kommer på nu (A)

Någon som vet varför man inte kommer in på facebook?
Puss/J




Kommentarer
Postat av: Vickan

Helt klart en Iphone 4 av mobiltelefonerna.. lovar att du kommer inte ångra dig..:D fast då ere ju massa pengar den kostar men kan man så tuta o kör..:) tihi

2010-11-21 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0