2/11

vet fan inte vad jag ska skriva men kan väl ta upp de jag gjort idag å de är inte mycket :p
Vakna vid 1 kolla posten direkt då fått ett brev av jesper mamma :) efter de la jag mig i sängen direkt kolla några avsnitt av andra avenyn efter det var jag faktist duktig å börja städa rummet , kan visa en bild på hur fint det blev .. men har ju inte så mycket grejer i rummet för har inte haft orken att fixa sen vi flytta :s ska tapetsera om , ska bli mörkgråa väggar. å vitt grått å rött resten typ hyllor kuddar osv (:
Efter jag städa la jag mig i sängen å vila ett tag , vid 5 kom mamma hem gjorde mat sen bara legat på soffan fixat naglarna å slappat .. riktigt skönt kan jag säga att bara ta det lungt . Sen ringde jesper så prata med han i kanske 1 timma hähä (A) å nu sitter jag här .. 
Till helgen blir det att åka till haparanda å träffa papi <3:) På fredag tar jag 13.10 bussen från luleå , stannar i kalix för ska fara å träffa Jesper någon timma sen tar jag bussen till haparanda å stannar där över helgen (:

Ne nu ska jag ta å kolla på något på 5an som jesper berättade om så ska kolla om de är så bra som han sa :)
go natt på er :)<3



från stockholm några bilder

som ni ser hade vi hotellet just bakom mammas skalle ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0