8/11

hejhallå på er (;
som vanligt då sitter jag ju hemma , måste nog ta å lägga mig så jag orkar upp till skolan imorgon då :) var skönt att ha en extra dag ledigt , men klev ändå upp vid halv 11 när jennifer ringde . så drog jag till stadsöskolan gick där från 6-9 så var roligt att träffa lärarna å vissa av eleverna som gick kvar där då nog för att det inte var så många som man kände då men :P
For till stan vid 1-2 tiden tror jag mötte upp andre å josse , gick runt med josse å leta efter en vinterjacka . tyckte fan synd om josse hahah . Josse: men den jackan var ju fin! Jag: Ne men ser du inte , ser fan tjock ut kan ju inte ha den! Josse: vad hade du tänkt dig när de är en dunjacka? Jag: mhhmm men ser tjock ut .
Sen fortsatte de sådär typ , antingen var de fel på fickorna eller så såg jag tjock ut , å det gick inte att dra åt jackan där nere , jackan kanske var fin men för tunn , det var felen på varenda jacka kan man säga .. men nog hittar jag den rätta snart ska vi nog se :D
Iaf så drog jag hem sen ,å mitt i allt får jag ett sms av josse kommer förbi dig snart. Jag tänkte ju vila ett tag så skrev ju de men NE då jävlar klampar hon in genom dörren HALLÅ!!!.
ne men det var trevligt med lite sällskap faktist :) orkar fan inte skriva nå mer ..
Puss/J


josse å jag sommaren 09 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0