lite om mina underbara vänner :)

innan jag skriver nå mer , har haft 53 läsare idag å bara 1 kommentar :/ dålig stil av er ;)

Therese Strand
har haft så många underbara stunder <3 Vi var riktigt tajta för några somra sen å hade det så jävla roligt så det inte var sant haha , skrattar bara när jag tänker tillbaka :) men vi gled isär lite där å det var tråkigt :(
Varenda morgon var det alltid "hoppkojan" halv 8 med massa folk rökte en cigg å gick till skolan , men ändå kom man sent å har inte riktigt kommit på varför :S
Sen kommer jag ihåg dig mig och amanda när vi var på rinken , vi sprang omkring å var inne i ett tvspel eller du satt bara å skratta din lilla jävel :D
Gråtkalasen vi hade å sen den där jävla soffan vi tutta på sen 1 min senare ångra vi oss , för vi hade ju inte haft någonstans att sitta om vi brände upp den , så började kasta stenar på de hahahah ..
Det finns så många minnen så det inte är sant :)
Men en grej jag aldrig kommer glömma är ju happisresan huvva vad roligt det var , å de ska vi tamefan ta å göra om visst?=)
Som sagt det finns så mycket att ta upp så jag hade ju fått sitta här hela natten å skriva.
Men en sak ska du veta att du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3 :)


Lisa Ylikangas
Men dig finns det otroligt många minnen med , vi lärde ju som känna varanda eller känna kan man ju inte säga men första gången vi sågs var nog 1992 06 08 ;)
Något av alla minnen kan jag ju ta upp , Vi bråkade ju ganska mycket när vi var små och nu på äldre dar har vi ju också gjort det men inte lika mycket, kommer ihåg när vi stod å slet varanda i håret utan anledning haha ;)
Å lk kommer inte ihåg vilket år det var när vi skulle springa hem till dig eller mig kommer inte ihåg , men vi bodde ju vägg i vägg så någon av oss var det ju , så körde det en bil förbi å skrek något till oss typ baywatch brudar springer här . eller något liknande kommer inte riktigt ihåg :D haha
Å varenda morgon när vi skulle upp å sola så väckte vi varanda genom att banka i väggen för vi var ju grannar där ett tag ;)
En grej jag inte kommer glömma bort med dig är när du jag och min pappa åkte till pello å du somna i bilen , sen mitt i allt snarkar du till sen ba OJ :O hahahaha
Du ställer alltid upp å lyssnar , de har du alltid gjort å kommer alltid göra tror jag faktist :) Kan prata om allt med dig å jag vet att det stannar mellan oss 2 å det är trygt att veta lillskit :D
Ne finns så mycket att skriva men orkar inte ta upp allt , minnen är det bästa man kan ha tror jag :)
å du kommer också alltid ha en plats i mitt hjärta (: <3

Josefine Mukka
Kommer ihåg när jag lärde känna dig , det var skolavslutningen i 9an om jag inte har helt fel :)
Jag var med thomas tobbe mogge å massa folk då , å du var med fredde och någon mer .
Det hände ju något där med killarna men kommer inte ihåg som vanligt , men du å jag börja snacka då bara för att vi inte skulle hamna i nå skit .. Du bjöd på cider å allt sen fick vi skjuts av blom? till gstad för det var ju massa folk där , var det samma dag? shiit kommer inte ihåg men den kvällen glömmer jag aldrig :)
Alla dina fester som vi haft hos dig ojojoj det är ju minnen haha . å din jävla katt som jaga mig å jag var sjukt rädd å hade typ inte träffat dina föräldrar då. Kännde mig så dum å gå runt i lägenheten för att en katt kom efter mig hahaha :D
Å happis nakenbadet å allt dedär :) när vi for till cape east å bada så trodde jag det var en orm i poolen du ba men nee det är det ju inte sen ba : EN ORM hahaha , henkka stod bara å skratta åt oss  ;)
Jimmy johan å någon mer var det satt kvar i bilen så vi kunde åka iväg om någon kom , gud vilka minnen måste ju göras om ;) Finns sjukt mycket att skriva om dig också..
som sagt du kommer också ha en plats i mitt hjärta <33

Amanda Renberg
Du å jag har ju träffas via våra föräldrar å det tackar jag för till dom idag :)
Jag började i din klass i 6an å du hjälpte mig med mycket faktist , vi bråkade ibland men det är var inte ofta.
När vi fick studsmattan steg vi upp vid 9 bara för att hoppa kommer jag ihåg ;)
Göteborgs resan var ju otroligt rolig både bilresan å sen liseberg ojojoj. Har också så jävla mycket minnen med dig .
Vi var ju bästa vänner förut men vi gled isär nu när vi inte går i samma klass nå mer å det är tråkigt . Men är glad att jag har kvar dig som vän iaf :)
Vi hade alltid så roligt tillsammans ,marshmallows spelet vi hade å vi skratta hur mycket som helst kommer du ihåg?
Vi grät till låtar å skratta samtidigt , ja som sagt det finns så mycket så det skulle ju ta hur länge som helst innan jag skulle bli klart med dehär inlägget ;)
Men jag vill säga att jag saknar dig å våra stunder, hade riktigt roligt med dig faktist <3
Du kommer som sagt också ha en plats i mitt lilla hjärta <3
 snygg bild ;)
Det finns så många mer jag kan skriva om men det kommer ju ta hur länge som helst , kan göra det någon annan dag :) men ni som betyder något för mig ni vet vilka ni är :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är gumman, kommer ALLTID finnas för dig :) <3

2010-11-25 @ 10:02:55
URL: http://liisssay.blogspot.com
Postat av: Josse

Hahahahha vilka minnen! men nå gullunge, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta också :)<3

2010-11-25 @ 15:54:31
Postat av: tessy

haha :) jadu johanna vi har mkt fina minnen och mer ska de bli, riiight?! :) Älskar dig så mkt, När jag kommer hem då Jävlar!



You are always on my mind <3

2010-11-25 @ 16:58:52
URL: http://tesssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0