6/10

orkade aldrig uppdatera igår sov direkt när jag kom hem från dedär ute i skogen , jobbigt var det å först fatta man ju inte kartan så gick ju helt åt helvete :S men när man kom på hur allt var så då gick det fort , tog bara 1 ½ timma (A)
haha räknade att det skulle ta lika länge som att gå en mil , fick ju göra det i början av sommaren med min kusin då gick vi en mil på 2 ½ timma :S
ja sen när jag väl vakna drog jag till pontus där lisa andre och rasmus var . gjorde inte så mycket då men . var förbi tessy också en sväng där hon sven gera och andre var men dom sov typ bara så gick hem å la mig i sängen :)

var på stan idag efter skolan med lisa , var å leta efter jackor å den billigaste jag hitta som jag ville ha kosta 1700:- så ska kolla med mamma å pappa om som kanske vill bidra med lite :D
Fan vad jag skriver men ska kanske till haparanda idag med mamma , vet inte hur länge man blir där då men skönt att komma bort från luleå ett tag ;-)

jaja nu ska jag glo tv å vänta på att mamma ringer å säger hur det blir .
Puss/J
jag hoppas tiden går fort nu , men jag kommer å hälsar på dig baby <3




yasse förstår ingenting av kartan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0