10/9 - 11/9

fredagen började inte lyckat kan man ju helt enkelt säga.. men mot kvällen vart man på lite bättre humör när man inte tänkte på allt:) var hos pontus med massa folk sen toni och där emellan hela kvällen .. var riktigt skoj .
Kom hem 03:40 kanske å gick å la mig , inte den roligaste natten när alla tankar kom fram men jaja ..

Nu sitter jag hos toni han är och hämtar vin på örnäset så blir att ta nå glas, nog för att jag sitter med ett vinglas nu då men:)
får se hur kvällen slutar, bara att höra av sig ;)

Pusss<3

Lisa du har en stor plats i mitt hjärta , å du finns alltid när jag behöver någon som mest att prata med .
 tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0