1/4

hela dagen kommer ju bara vara ett skämt eller? ojoj man kan nog inte ta något seriöst idag .
ska berätta lite om gårdagen , var på praktiken till klockan 2 sen stan en sväng med jennifer . Efter de kom lollo josse och johanna till stan så gick vi till josse för öldrickande å middag sen vart de någon hutt också ;)
efter de kom petter å martin å hämta oss så åkte vi till hockeyn och där är det nästan svart för mig , var i baren nästan hela kvällen sen kan jag säga att det är svart för mig :/ jaja hade roligt vad jag vet :)

Ligger på soffan just nu å vilar ska snart åka in till stan å köpa alkohol sen blir de att städa här hemma å fixa mig till ikv :) kommer säkert bli att man är hemma hos mig ikv eller nå man får se vad kvällen har att erbjuda :)
vi hörs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0