15/4

Nu är det fredag och sista praktikdagen + att jag har påsklov 14.00!! Finns det något bättre? Nej inte det!
Ska som sagt snart till praktiken slutar klockan 2 för har ju varit i "skolan" så skolan räknas ju in i praktiken ;)
Efter praktiken ska jag antingen pka till tim eller så kommer han och hämtar upp mig så blir det att fara förbi saftaffären!:) Måste ju fira att man har påsklov nu hahaha.
Somna kanske vid 3 igår för har ju sovit hela dagarna nu men är ändå pigg just nu!
Juste glömde säga igår att jag fick en mobil av skippo igår och den funka prima till en början men sen där vid 01 så börja den få nätproblem men trodde bara det var något med halebop men inte det inte:S så har gått tillbaka till den fetafan som är irriterande! Får hoppas jag får en ny så SNART SOM ja jag vet inte!
Okej jag har en till men där hör man inget när man pratar. Inte så roligt att säga VA?! hela tiden när man pratar med någon! så får plågas men fetefan!:p
Slutpratat om mobiler nu . Men vakna iaf vid halv 9 tog en dusch sen kaffe å cigg , finns fan inge bättre på morgon! Får hoppas mamma köper ett ciggpack till min nu när hon kommer hem . Har 4 stycken att leva på till halv 5 typ :S Får hoppas en viss lite flicka har cigg på storheden så får jag sno några ;)

Ne nu vart det mycket skrivande här . Men kan skriva senare ikväll om jag hinner, annars tar vi set någon annan dag PUSS♥





Ha en bra dag alla fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0