16/4

då skriver man igen då!
Gårdagen var väl roligt inte så mycket folk men det var trevligt :) Det var jag skippo spaxxy och josse sen kom timsan också..
Vi fick besök av skippos grannar också en var typ 80+ eller 2 stycken var ju typ de och 3 stycken till! ja har inte så mycket att skriva om kvällen eller fick skjuts hem av åsa å ronny sen somna jag typ direkt jag kom in.
På morgon vid 8 kommer morsan in å skriker efter cigg men sa ju såklart att jag inte hade nå , sen vaknar jag av att hon står å rotar i min vinter jacka sen över till skinnjackan . å jag var ju förbannad å sa men ta allt du hittar då! något liknande .
När jag vaknar är det INGA cigg kvar det är fan illa så väntar på tim nu så jag får fara å köpa cigg!
nu måste jag fixa mig för han är påväg . HEJS:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0