20/4

Har inte orkat skriva på ett tag nu . Man skriver typ samma sak varenda dag , jag har ju fan inge fantasi så kan inte komma på så myket ;)
Iaf imorgon åker vi ju till kåbdalis , Jag mamma Lisa Mona Robert Peter Rasmus ska bo i en skola. Moster kusinerna + roger i en husvagn. Sen blir de Jennifer Per Emma Lovisa Frello vad jag vet som också kommer!
Ska bli sjukt skoj :)
På fredag kommer Tim och Josse dit över dagen eller dom åker typ hem på natten så de ska bli skoj :)
Kommer ju inte ha nå internet där borta vad jag vet än men de skadar inte mig. Om de är något får nu ringa/messa hehe.

Annars idag. skulle jag fara å handla med mamma men det vart inte så jag vakna för ett tag sen å hon var just påväg att åka då så de var ingen ide.
Ikv blir de nog att träffa tim eller någon en sväng innan jag ska till tvättstugan å tvätta .
nu har jag fan inge mer att säga än att helgen var sjukt roligt HERRÅ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0