25/4

nu kan jag börja blogga igen, har ju varit i kåbdalis över helgen :)
Kan ta upp lite om vad vi gjort
Torsdag: kom dig vid 6 tiden börja med att jag rasmus och morsan käka osv sen sminka vi oss tog oss något glas sen näg lisa robert mona och peter kom så drog vi över till moster fortsatte ta några glas till klockan var 12 .
Då fick vi för oss att vi skulle på pubben men när vi står utanför så var det 20 för att ta sig in om man inte har föräldrar. Så vi börja gå tillbaka mot husvagnen så mötte vi lollo emma adam tom på vägen stod och prata ett tag med dom sen husvagnen igen . Var hemma vid 2 tiden tror jag :) Sov som en stock men vakna på morgon typ att vi alla låg fastklibbade i varanda. Det var så varmt i rummet sen ligger man 3 i en dubbelsäng :S

Fredag: Vid 1 tiden kom josse och tim så drog vi till skolan tog oss ett par glas sen skulle josse och tim fara å käka så jag och lisa passa på att åka med ner till bastun så vi basta medans dom käka , det var så underbart så jag vet inte vad!
Sen for vi till skolan och sminka oss osv sen vid 5 tiden drog vi till Birgitta och Janne satt där ett jävla bra tag, men roligt var det :)
Drog ut vid 11 tiden å det var då jävla mycket folk ute å roligt var det. Pubben stängde klockan 1 så då for vi på någon efterfest i något hus där borta i kåbban . Vad jag kommer ihåg så var det roligt , har inte så jävla mycket minne kvar efter pubben :S
Jag och robert gick hem därifrån vid 3 tiden. Så gjorde jag någon macka när jag kom hem och prata med tim som jag inte har nå minne av men man har ju fått höra de av han :p hahaha

Lördag: Vakna vid 10 låg kvar i sägnen till 13 tiden sen for vi till moster och sola å prata om gårdagen som ingen hade så mycket minne av haha :p
Tror det var lördagen ähh skitsamma när vi hade vaknat hör jag robert : finns det kvar nå julmust? jag: det heter faktist PÅSKMUST nu! Robert: MEN HÅLL KÄFTEN och alla låg och garva åt de hahah . Trötta å jävliga allt var ju roligt då ;)
Iaf så börja vi fixa oss vid någon gång håller inte reda på klockan för i klassrummet hade klockan stannat på 18.06 och samma tid ute i hallen :S läskigt dedär..
men gick över till moster vid 8 tiden satt där hade de trevligt. Vid 10 tiden drog vi till pubben och sen kom tim johnny och nå mer folk vid 11 tiden om jag håller koll på tiden :)
Fick en öl av tim så stod vi å prata osv .
När dom stängt så knalla jag hem osv.

Söndagen: Alla var jävligt slitna men vi gick över till moster och rasmus somna sittandes på backen . jag och lisa satt och skratta åt allt och ingenting :S shiit alltså.
Åkte hem vid 5 tiden sov hela bilresan vakna upp i sunderbyn där vart vi lämna av adam sen for vi å slängde av rasmus.
Väl hemma somna jag direkt vakna vid 9 av att  bigbrother börjar.
Sen vid 23 tiden for jag med tim in till stan en sväng sen hem vid 12 tiden :) Somna vid halv 2 och sovit som faan.
Man kan ju säga att man var gode sliten!!

Annars det dramatiska har jag inte tagit upp än ;) HAHA
Jag morsan lisa robert och rasmus bada i ett dike första kvällen . vi skulle ta en genväg men det slutade nere i ett ler/vatten dike haha ;)
Moster vart av med en liten bit av sin tand en av dagarna :S
Jag snea lite på lördagen å jaa Rasmus skalla en hylla när han skulle hämta sina skor . Lisa har nå skrapsår i pannan men vet inte hur de har kommit dit :S Jag har nå skarpsår på benen och händerna så Helgen var lite dramatisk ;)
Annars är det mamma som brukar bada i diken och vi andra klarar oss men nee!! hahaha


















Kommentarer
Postat av: Hanna sundqvist

hej fina du, nu kör jag igång en frågestund på min blogg. Länkar alla som deltar också! :)

2011-04-25 @ 19:38:36
URL: http://ssundqvisthhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0